امروزه مطالعات مختلفی در بازار وجود دارد که مزایای ظروف یکبار مصرف پلاستیکی را بررسی می کند و تقاضا برای این بسته بندی بیشتر از همیشه است.
اسکوگن میگوید: «مطالعاتی که ما پیدا کردهایم و استفاده کردهایم نشان میدهد که بستهبندیهای پلاستیکی نسبت به کیسهها، شیشه یا سایر محصولات بستهبندی از نوع موجدار و پایدار (ذرت، خمیر) ردپای کربن کمتری برای تولید، بازیافت و بازسازی دارند.
او خاطرنشان میکند که با استفاده از بستهبندی پلاستیکی، ماندگاری طولانیتری محصول (ممکن است در برخی موارد بسته به محصول از مواد مانع استفاده شود) و ظاهری بهتر در مقایسه با بستهبندیهای کیسهها یا جعبههای مقوایی دارد. .
او میگوید: «مصرفکننده میتواند محصول را بهتر ببیند و تازگی اقلام را ببیند. همچنین میتواند به افزایش فروش محصول کمک کند.»
Marinozzi میگوید World Centric میتواند در تلاشهای پایداری هر خردهفروشی نقش داشته باشد، در حالی که به کارکنان و مشتریان خود کمک میکند تا اثرات زیستمحیطی را به حداقل برسانند.
میگوید: «خرید مسئولانه محصولات خدمات غذایی مبتنی بر گیاه از World Centric تأثیر مثبت فوری بر برند یک خردهفروش دارد، از جمله اینکه میتوانیم از کمکهای ما به میزان 25 درصد از سود قبل از مالیات برای اهداف اجتماعی و زیستمحیطی جهانی مردمی حمایت کنیم.»
مارینوتزی استفاده از محصولات بسته بندی گیاهی و 100 درصد قابل کمپوست به خرده فروشان کمک می کند تا ضایعات را در محل خود به حداقل برسانند.
در دهه گذشته، بخش اغذیه فروشی ها به طور قابل توجهی با گزینه های راحتی در حین حرکت، غذای آماده و ساندویچ های آماده یا میان وعده گسترش یافته است.
اسکوگن میگوید: «از آنجایی که مصرفکنندگان به دنبال غذاهای آماده و غذاهای راحت هستند، میبینیم که ظاهر غذا در بستهبندی و ماندگاری آن در مورد محصولات و فروش از طریق این محصولات بسیار مهم است.
ما شاهد هستیم که خرده فروشان برای کمک به افزایش عمر مفید محصول و کاهش ضایعات محصول، درخواست محصولات بسته بندی بازدارنده از نوع قفسه ای طولانی مدت می کنند.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.